داستان موفقیت چرم مشهد

شرکت چرم مشهد با سابقه‌ای ۱۷ ساله در صنعت چرم کشور، تنها کارخانه‌ای است که زنجیره‌‍‍ کامل تولید محصولات چرمی شامل تبدیل پوست خام به چرم، تبدیل چرم به محصولات مصرفی و عرضه مستقیم محصولات چرمی را در خود دارد.

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ تاسیس و یک سال بعد راه‌اندازی شده است. این شرکت در شرایطی شروع به کار کرد که صنعت چرم ایران رونق زیادی نداشت و به دلیل مازاد بودن پوست گوسفندی، پوست فرآوری نشده به کشورهای دیگر صادر می‌شد.
در چنین شرایطی، مهندس رضا حمیدی که از کارآفرینان مطرح کشور به شمار می‌رود، تصمیم گرفت که چرخه‌ای را برای تبدیل پوست گوسفندی به محصولات چرمی به وجود آورد تا از این طریق بتواند در صنعت چرم کشور ارزش افزوده و اشتغال ایجاد کند.
 «برای انجام هر کاری نیاز به ابزار داریم. هرچه قدر که ابزار دقیق‌تر و استفاده از آن راحت‌تر باشد، کار با کیفیت بیشتری انجام می‌شود. استفاده از نرم‌افزارهای همکاران سیستم در حوزه مالی، سرعت، دقت و کیفیت انجام کار‌ها را بالا برده است.

مهندس حسن نصیریان- مدیرعامل :

در حال حاضر که ۱۷ سال از تاسیس این کارخانه می‌گذرد، شرکت چرم مشهد تنها کارخانه‌ای است که زنجیرهٔ کامل تولید محصولات چرمی شامل تبدیل پوست خام به چرم، تبدیل چرم به محصولات مصرفی و عرضه مستقیم محصولات چرمی را راه‌اندازی کرده است. این شرکت هم اکنون ۴۶ فروشگاه در داخل ایران و ۴ فروشگاه در کشورهای استرالیا، مالزی، عراق و بوسنی دارد.
شرکت چرم مشهد اولین شرکت فعال در صنعت چرم کشور است که توانسته ایزو‌های کیفیت ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱ و ۱۸۰۰۱ را دریافت کند و همچنین تنها شرکتی است که محصولات چرمی ایران را به خارج از کشور صادر و در قالب فروشگاه عرضه می‌کند.
تعداد نیروهای شاغل در شرکت چرم مشهد در حال حاضر ۴۲۰ نفر است و ۳۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم با این شرکت کار می‌کنند.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج