برند نوین چرم

مهدی یوسفی‌فر، متولد اسفند سال 1350  در تهران است؛ مدیرعامل خوش‌فکر نوین چرم که مدت‌هاست مدیریت نوین چرم را به عهده دارد و توانسته در این بین خود را به عنوان یک برند معرفی کند و جا بیندازد. او در این مدت کاملا موفق بوده و توانسته یک سرو گردن بالاتر از رقبای خود باشد. وي در زمینه تبلیغات متفاوت محصول خود بسیار موفق بوده و توانسته تبلیغاتش را با هنر و ورزش تلفیق کند. تنها آرزویش این است تا چرم ایرانی را همچون زعفران، فرش و خاویار در تمام دنیا معرفی کند.

 به‌ واسطه شغل پدرم که در قدیم به شغل شریف قصابی مشغول بود با پوست و دام آشنا شدم، متاسفانه به دلیل علاقه نداشتن به تحصیل در سال 68 یک کارگاه کوچک کمربند سازی راه انداختم که می‌توان گفت بحث جدی تولید برای من از همان زمان آغاز شد. در آن دوران علاقه زیادی به ورزش داشتم و به رتبه‌هایی هم رسیدم ولی باز علاقه‌ام به کسب و کار مرا به سمت تولید کشاند. در سال 72 در خیابان فردوسی به همراه یکی از اقوام، کار تولید و فروش محصولات چرمی را شروع کردیم. در آن سال‌ها در خیابان فردوسی فقط 2مغازه چرم‌ فروشی وجود داشت. بعد از ورود به بازار چرم شوروی سابق به ایران به دلیل بودن بهترین دام در ایران کم‌کم خیابان فردوسی از بازار عتیقه‌جات تبدیل شد به بورس چرم.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوین‌ چرم از سال 1370 در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا، شروع به فعالیت نمود. در سال 1382 نام تجاری «نوین‌ چرم» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، برگزید و هم اکنون از پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری جامعه ایرانی برخوردار است. اینک با بهره‌گیری از مواد استاندارد و استفاده از چرم مرغوب و حلال در عرصه تولید، با احترام به حق مشتریان گرامی به ارائه خدمات پس از فروش در دفتر مرکزی و تمام فروشگاه‌های خود می‌پردازد.
به‌ کارگیری طراحان مطرح بین‌المللی، همکاران دانش آموخته و اهل فن از یک سو و برخورداری از مشتریانی باسلیقه و خوش‌ذوق از سوی دیگر، از افتخارات نوین‌ چرم محسوب می‌شوند.
محصولات نوین‌ چرم سابقه صادرات به امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه را دارا می‌باشد. همچنین، حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله نمایشگاه بولونیا ایتالیا، آیسف و آی مد ترکیه از فعالیت‌های شایان ذکر نوین‌ چرم در حوزه صنعت چرم، تلقی می‌گردد.
همچنین در عرصه داخلی کشور نیز، افتتاح فروشگاه در مراکز استان‌ها و نیز رسیدن به جایگاه یک برند ملی و صادرات محصولات چرمی به اقصی نقاط دنیا، از جمله چشم‌اندازهای نوین‌ چرم می‌باشد.

خرید کیف نوین چرم بزودی از فروشگاه کیف دوز

برای تعمیر کیف خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

 

 

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج