تمیز کردن کیف چرم

نحوه تمیز کردن کیف چرم

پیشنهاد می شود حتی الامکان این موارد را انجام دهید!

تمیز کردن کیف چرم, راحت ترین روش تمیز کردن کیف چرم ،پارچه ی چیت آغشته به آب و چند قطره صابون محلول در آن است. پارچه را به آرامی و در جهت بافت چرم حرکت دهید.داخل کیف چرم هم به اندازه سطح بیرونی آن کثیف می شود.با کمک جارو برقی، سری باریک آن را وصل کنید و در عرض چند ثانیه گرد و خاک داخل کیف را تمیز کنید.

تمیز کردن نقطه ای

نحوه تمیز کردن کیف چرم، روش های مورد علاقه ی ما برای پاک کردن لکه های سمج جوهر، خون و غذا، مالیدن الکل و آبلیمو به کیف چرم است. از استفاده از دستمال های مرطوب بچه و آرایش پاک کن به طور مستقیم بر روی کیف های چرم خودداری نمایید، در عوض آنها را رقیق نموده و بعد از امتحان نمودن روی یک سطح کوچک کیف چرم (ترجیحا زیر کیف تا نتیجه ی آزمایش علمی تان معلوم نباشد)، با احتیاط استفاده نمایید. برای مبارزه با لکه های روغن کوچک، پودر جاذب (پودر بچه) را بر روی آن بپاشید و بگذارید پودر تمام روغن را جذب نماید.

به کیف هایتان رسیدگی کنید اگر می خواهید کیف های چرم تان بعد از چند سال مانند روز اولش باشد، همانند پوستتان، کیف های چرم نیز نیازمند رسیدگی و توجه هستند. روغن کتان و سرکه ی سفید عوامل نرم کنندگی عالی ای برای نرمی، شاداب و براق به نظر رسیدن کیف های چرم است. کیف های چرم تان را از روغن های نفتی و معدنی که سنگین و مانع نفس کشیدن کیف می شود، دور نگاه دارید.

خرید کیف بزودی از فروشگاه کیف دوز

برای تعمیر کیف خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج