مارال چرم، برندی موفق در صنعت چرم

سایت مارال چرم – سید جلال حسینی خواه در سال ۱۳۵۷ در شهر همدان متولد شد و در سال ۱۳۷۴  اولین فعالیت جدی خود را در صنعت چرم در یک کارگاه کوچک، واقع در گوهردشت کرج  آغاز کرد.

با پشتکار و تلاشی که داشت، توانست طی مدت ۹۰ روز  به درجه استادی نائل گردد و پس از گذراندن دوره سربازی مغازه ای را اجاره  و حاصل درآمد یک ساله  (پس انداز ) خود را صرف تهیه ملزومات کاری کرد.

پس از زحمات و تلاشی که در راه رسیدن به هدف انجام داد توانست در سال ۱۳۷۵ اولین فروشگاه مارال چرم را به همراه برادر کوچکتر خود، سید جواد حسینی خواه با نام آشیانه چرم طبیعی مارال افتتاح کند.

 سید جلال حسینی خواه در گفتگوی کوتاه می گوید: تفکر اعطای نمایندگی در ذهنم از زمانی ایجاد شد که یک برند محصولات چرمی در استان البرز  آغاز به فعالیت کرد و مارال چرم هم بدون درنگ شروع به تبلیغات و جذب نمایندگی در شهرهای مختلف کرد.

بعد از این که وسعت کار افزایش پیدا کرد، سید جلال سعی کرد دانش خود را افزایش دهد و در مورد هر چیزی که در ذهنش سوال پیش می آمد مطالعه و تحقیق کند .

هم اکنون برند مارال چرم، ۴۰ فروشگاه در سطح کل کشور، با حدود ۵۰۰ نفر پرسنل و به عنوان تولید کننده، وارد کننده و صادر کننده فعالیت دارد و جزو معدود برند های ایرانی است که در خارج از ایران شعبه دارد و در بازارهای بین المللی استرالیا، ایتالیا، قزاقستان و انگلستان خوش درخشیده است.

با این حال سید جلال می گوید، این روزها با توجه به شرایط تحریم ها کار در خارج از ایران با چالش های فراوانی روبرو است .

 وی در مورد وضعیت مارال چرم در ایران نیز می گوید: به علت تکیه بر سیاست های دولت، دو سال تاریک را سپری کرده ایم اما با این حال ما تمام توان خود را برای توسعه به کار خواهیم بست.

 شایان ذکر است: این محصولات شامل انواع کیف و کفش، کمربند، پوشاک، اکسسوری و چرم شتر مرغ می باشد ( این چرم بسیار ارزشمند است و مقاومت بالایی دارد).

خرید کیف مارال چرم بزودی از فروشگاه کیف دوز

برای تعمیر کیف خود می توانید در کیف دوز ثبت سفارش کنید.

مقالات مرتبط

تعمیر چمدان

تعمیر چمدان تعمیر و تعویض دسته و دسته ترولی، پارگی و شکستگی بدنه، تعویض چرخ های چمدان، تعویض قفل رمز و باز کردن قفل رمز

مطالعه بیشتر »

تعمیر کفش

تعمیر کفش   هرگونه نیاز به تعمیر کفش اعم از دور دوزی، پارگی جلو یا پشت کفش، تعویض زیپ و سر زیپ، تعویض زیره، واکس

مطالعه بیشتر »

برند هرمس

داستان برند هرمس: ابر لوکسی که فقط ثروتمندان صبور را دوست دارد.     برند هرمس از برندهای ابَر لوکس جهان است که استراتژی بسیار

مطالعه بیشتر »

برند زارا

داستان برند زارا چگونه به یکی از بزرگ‌ترین برندهای پوشاک تبدیل شد؟   داستان زارا (ZARA)، یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری

مطالعه بیشتر »
سبد خرید خروج